poniedziałek, 27 października 2014

Laminowanie włosów żelatyną

Post pojawia się dzisiaj, jednak cały zabieg wykonałam wczoraj w ramach niedzieli dla włosów i reszty ciała także ;)

Łyżkę żelatyny namoczyłam w kapce zimnej wody ok 5 min, tak aby napęczniała. Następnie zalałam to ok 1/3 szklanki gorącej wody. Mieszałam, mieszałam i mieszałam, aż do uzyskania jednolitej konsystencji. Odstawiłam do ostygnięcia, w tym czasie umyłam włosy oczyszczającym szamponem z wyciągiem z pokrzywy Yves Rocher. Do żelatyny dodałam dużą łyżkę mlecznej maski do włosów z proteinami mleka Mila, wybrałam ją ze względu na przyjemny zapach, który dość skutecznie zniwelował woń mieszanki. Nałożyłam na włosy pod czepek foliowy, na to turban i pozostawiłam na około 1h.

W tym czasie wykonałam też peeling kawowy na całe ciało, którego zalet chyba nie muszę wychwalać:) bardzo polecam.
Po upływie godziny włosy jak najdokładniej spłukałam chłodną wodą i pozostawiłam do samodzielnego wyschnięcia.


A tak prezentowały się moje włosy po całym zabiegu:

 Zdjęcie bez lampy, w sztucznym świetle (było już dość ciemno).
Efekt? włosy gładkie, lśniące (nie do końca udało mi się uchwycić na zdjęciu), sprawiają wrażenie grubszych, bardzo łatwo się rozczesują, nie puszą się i nie plączą. Dokładny efekt laminowania zobaczyłam dziś w świetle dziennym, włosy są naprawdę bardzo, bardzo błyszczące.

Pozdrawiam
Ola

5 komentarzy:

  1. Ładne!
    Masz czarne włosy, czy tylko tak wyglądają? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za odwiedziny i komentarz :) Jest to ciemny brąz, prawie czarny. Ostatnio farbowane ok 4 msc temu henną Glory brown henna, kolor zbliżony do naturalnego.

      Usuń
  2. Pięknie :) u mnie laminowanie nie przyniosło takich efektów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dziękuje za odwiedziny:) Może kolejnym razem spróbuj dodać więcej maski, lub była za mało nawilżająca. Możesz wzbogacić ją olejami, które powinny zminimalizować ryzyko przeproteinowania.

      Usuń
  3. muszę powiedzieć, iż włosy na prawdę pięknie się prezentują : ) laminowanie żelatyną to jeden z moich ulubionych zabiegów na włosy : )

    OdpowiedzUsuń