środa, 26 listopada 2014

Paczka od Kajmanowej


Cześć!
Chciałam pochwalić się Wam nagrodą konkursową, którą otrzymałam od Karoliny, prowadzącej popularny na youtubie kanał urodowy.
https://www.youtube.com/user/kajmanowa

Bardzo cieszę się z wygranej zwłaszcza, że konkurs odbył się z okazji uzyskania przez nią
30 000 widzów i był formą podziękowania dla nas, oglądających. Jest to dla mnie forma wyróżnienia i nie ukrywam jest to miłe.
Przyznam się, że byłam zaskoczona informacją o wygranej, ponieważ odpowiedź na pytanie konkursowe napisałam "ot tak", bez rozmyślania, aczkolwiek szczerze i od serca.

Nie wiedziałam jakie produkty oprócz eyelinera, olejku i czegoś z kolorówki znajdą się w mojej paczce, tym bardziej miałam miłą niespodziankę, gdy poznałam całą zawartość ;)

Moja paczka zawierała:
  • eyeliner "they're Real! push-up liner" z Benefitu
  • olejek, serum do włosów Artego
  • odżywka do skórek Sally Hansen
  • baza wygładzająca Cashmere 
  • cień do powiek Lambre Classic odcień 11 (jest niesamowity!)
  • sypki pigment z Inglota nr 22 (fioletowo-złota śliwka, idealny na świąteczne dni)
  • błyszczyk do ust i cień przeznaczony do podkreślania brwi Vipera
  • błyszczyk do ust Oriflame, piękny, elegancki kolor
  • pomadka Nivea Pearly Shine
  • spray ułatwiający rozczesywanie włosów Marion kids
  • tonik błyskawicznie wzmacniający włosy Pantene 
  • samoopalacz w piance Dax
  • mus do ciała CC ujednolicający i poprawiający kolor skóry Venus
  •  maska kompres 4D dermo pHarma
  • krem na zaczerwienienia Redblocker
  • sól do kąpieli z Morza Martwego AHAVA

Wszystkie kosmetyki przypadły mi do gustu, szczególnie jesienno-świąteczne odcienie kolorówki. Miłym zaskoczeniem okazała się pomadka Nivea Pearly Shine, zawsze omijałam ją szerokim łukiem i sięgałam po Nivea Soft Rose, ponieważ obawiałam się, że ten połysk będzie zbyt "metaliczny" ;))
Okazuje się, że jest śliczna! Cieszę się, że ją dostałam, już zamieszkała w mojej torebce :))

Dziękuje Karolinie za wyróżnienie i wspaniały zestaw kosmetyków, życzę także dalszego działania w internetach z równie wielką pasją!
Jeśli nie znacie jej kanału "kajmanowa" to polecam zajrzeć, a to adres jej bloga http://kajmanowa.blogspot.com/

  • Czy macie swoich "ulubieńców" wśród wymienionych kosmetyków? Postaram podzielić się z Wami szczegółowymi informacjami o wybranych produktach. Jaki interesuje Was najbardziej?












A to mój niekosmetyczny ulubieniec, bohaterka konkursowego komentarza ;))

8 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej:) Niestety nie miałam w swoich zbiorach niczego co masz na powyższej liście .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, dla mnie też jest to "pierwszy raz" z tymi kosmetykami :)

      Usuń
  2. Gratuluję wygranej :)
    Przyjemna paczuszka, ale ja chyba żadnego produktu jeszcze nie miałam...
    P.S. Słodka psinka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masa rzeczy! Gratuluję :)
    Piesek przeuroczy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodaj sobie gadżet obserwatorów Google Friends Connect :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spora paczuszka :) Ja nie używałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń