piątek, 14 listopada 2014

Daurska maseczka tonizująca do twarzy od Agafii

W dzisiejszym wpisie chciałam podzielić się z Wami wrażeniami na temat tonizującej maseczki do twarzy Agafii.

Źródło


Warto zaznaczyć, że maseczka zawiera 100% składników naturalnych m.in sok ogórecznika, daurska lilia, cladonia śnieżna czy ekstrakt z rumianku.

Skład:
 Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Butyrospermum Parkii (SheaButter) (masło shea), Cetearyl Alcohol, Glycerin, Organic Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract (organiczny ekstrakt rumianku), Kaolin (biała glina), Lilium Davuricum Flower Extract (ekstrakt daurskiej lilii), Organic Citraria Nivalis Extract (organiczny ekstrakt cladonii śnieżnej), Borago Officinalis Juice (sok ogórecznika), Xanthan Gum, Sodium Cetearyl Sulfate, Carbomer, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.

Maska została stworzona do pielęgnacji skóry delikatnej, zmęczonej i wrażliwej. Podwyższa zdolności ochronne, przywraca zdrowy wygląd, zapobiega podrażnieniom, tonizuje, wyrównuje koloryt. Zawarty w Cladoni śnieżnej kwas usinowy aktywuje procesy regeneracji skóry. Dzięki obecności ekstraktu z rumianku maska ma także właściwości  bakteriobójcze i gojące.

Sposób użycia: Nanieść produkt na oczyszczoną skórę twarzy, omijając okolice oczu. Pozostawić na 10 min, po czym zmyć ciepłą wodą. Producent zaleca stosowanie 1-2 razy w tygodniu.

Swoją maskę stosowałam już ok 6 razy, a jestem w połowie opakowania.
-Jest zatem całkiem wydajna.
-Konsystencja kremowa, zapach przyjemny i delikatny, ja czuje w nim rumianek.
-Dobrze się rozprowadza.
Mimo, że nie odczuwam żadnego dyskomfortu na skórze, nic nie piecze ani nie szczypie, to za każdym razem gdy ją zmyję całą twarz mam zaróżowioną. Nie wiem z czego to wynika, bo moja cera nie jest jakoś szczególnie delikatna czy wrażliwa. Całe szczęście wszystko znika po 5 min i koloryt cery zostaje wyrównany. Mam problem z czerwieniejącą skórą w okolicy nosa, zauważyłam, że dzięki tej maseczce koloryt się wyrównuje i efekt pozostaje widoczny dość długo.
Liczyłam na zwężenie porów, gdyby taki efekt był to byłabym super zadowolona z działania. Jednak nie jest to maseczka przeznaczona wprost do tego celu. Myślę, że z problemem rozszerzonych porów mogłaby poradzić sobie maseczka Agafii na wodzie chabrowej i na bazie błękitnej glinki.

Swoją maseczkę nabyłam stacjonarnie w Bańce Mydlanej i kosztowała 7 zł.
Można ją również zamówić przez internet.




Jakie produkty Agafii polecacie? :)
Pozdrawiam,
Ola






















3 komentarze:

  1. Ja nic nie miałam więc nie moge polecić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również testuje w swoim życiu raptem drugi produkt tej marki ;P

      Usuń
  2. Jedyne, co miałam z Łaźni Agafii to Szampon-aktywator wzrostu włosów, do twarzy jeszcze nic :) Będę musiała się przyjrzeć, jak będę w zielarni, bo potrzebuję czegoś do twarzy. Ta maseczka się ciekawie zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń